Navigation: Home < Category name
Contact Us



ЦЕНЫ В ГРИВНАХ НЕ АКТУАЛЬНЫ!

Цены уточнять по телефону:

098 604 27 45, 093 203 83 74

0977330752, 0662049948

Для заказа запчастей на скутер...........

  • Можете позвонить и сделать заказ по нашим телефонам +380977330752,+380662049948
  • Так же можете написать нам на электронный адрес kotomoto.ua@yandex.ru
  • Либо заполнить форму
Если у Вас есть вопросы, обращайтесь, пожалуйста по телефонам:
  • +380977330752
  • +380662049948
















Реклама Google

Продажа скутеров honda giorno б у, продаж скутерів б/у в Киеве Виннице Одессе. Suzuki sepia address, honda скутеры yamaha mint.

Очищення вихлопної системи від нагару. Оскільки масло в 2-х тактних двигунах змішується з бензином, паливна суміш згорає залишаючи за собою нагар в камері згорання і вихлопній системі. Якісне масло залишає мінімум такого нагару, а ось не зовсім якісне досить багато. Ще підвищеному відкладенню нагару сприяє не герметичність глушника впускання, повітряного фільтру, що приводить до попадання пилу і грязі в циліндр. Мало того, так вся ця грязь прискорює знос поршневої системи. Тому, якщо ви знайшли багато відкладень у вихлопній системі, то після її очищення перевірте повітрофільтр і з'єднання його з карбюратором. Якщо ви відчуваєте, що потужність і максимальні обороти вашого скута почали падати, карбюратор став богатіть, не обов'язково міняти поршневу і крутити карб, перевірте вихлопну систему. Спершу зніміть вихлопну трубу. З кріпленням розберіться на місці, оскільки у разних ськутов воно разноє. Спробуйте завести без глушника і проїхати, якщо не боїтеся. Якщо потужність помітно зросла, то глушник забитий. Загляньте в ту дірочку вихлопної труби, куди поступає вихлоп з циліндра. Якщо там є нагар, видалите його, можна за допомогою гострої великої викрутки. Потім в цю дірочку подуйте (так, так, подуйте! Тільки ж протріть все ганчірочкою, і бажано через марлю). Глушник повинен продуватися без особливих зусиль. Якщо ж ви червоніше від напряга легенів або дме досить важко швидше за все глушник забитий. Очистити його справу складне. Можна спробувати розкрити (найефективніший метод, але і найскладніший), все вичистити і пропалити паяльною лампою. Але в цьому випадку ви зіпсуєте трішки зовнішній вигляд, не кожен на це піде. Зате в цьому випадку можна ще і видалити одну-две перегородки, потужність і гучність вихлопу в цьому випадку збільшаться. Можна спробувати знятий глушник добре пропалити паяльною лампою, майже до червона, потім акуратно обстукати його молоточком і поступово витрусити з нього всю грязь. Але це не дуже ефективний спосіб. Після всіх таких операцій глушник доведеться наново фарбувати. Продажа скутеров honda giorno б у, продаж скутерів б/у в Киеве Виннице Одессе. Suzuki sepia address, honda скутеры yamaha mint. Наступний крок - перевіряємо на наявність нагар вихлопне вікно в циліндрі. В цьому випадку циліндр потрібно зняти. Відкручуємо захисний кожух з циліндра, вигвинчуємо свічку і закриваємо дірку, що залишилася, чистою ганчіркою. Відкручуємо чотири болти, виймаємо їх і знімаємо головку циліндра і алюмінієву прокладку. Перевіряємо наявність відкладень на головці і на поршні. Якщо там і там щось є, то потрібно їх очистити і бажано відполірувати. Потім акуратно знімаємо циліндр і закриваємо чистою ганчіркою порожнину колін валу. Дивимося на вихлопне вікно. Якщо воно забите, акуратно вичищаємо його викруткою або чимось відповідним, виконуючи цю операцію не подряпайте дзеркало циліндра! Коли чищення закінчене, промиваємо циліндр в бензині і витираємо сухою ганчіркою. Збираємо в зворотній послідовності змастивши рясно циліндр, кільця і поршень маслом. Якщо прокладка між циліндром і картером була зіпсована, вирізуємо нову з паперу такої ж товщини, змащуємо солідолом і встановлюємо. Циліндр, поршень і кільця при установці змащуємо маслом. В деяких випадках, після таких операцій власники не можуть дізнатися свій скут, так добре він починає працювати і набагато менше їсти палива! Можливо, після чищення, доведеться підрегулювати карбюратор.

Honda pal lead 100 takt, б/у скутера, suzuki sepia zz характеристика, фото honda lead, купить скутер фото, скутер советы.

Заміна гальмівної рідини, прокачування гальм скутера. Цю операцію слід зробити і при щосезонній (або через сезон) заміні гальмівній рідині. 1. Спершу непогано б помити скутер або вже, на крайняк, гальмівний циліндр і чорну "коробочку" на кермі. Це резервуар з тормозухой. Якщо ця коробочка захована під облицювання, то доведеться зняти декілька детальок, щоб дістатися до заповітної мети. Якщо перевірити рівень тормозухи без розтину "коробочки" немає можливості, то відкрийте її. Якщо рідину досить, а гальма тримають слабо або не тримають зовсім, то спробуємо їх прокачати. 2. На гальмівному циліндрі (він знаходиться в районі осі колеса і кріпиться на вилці, а через нього проходить така кругла плоска фішка - диск називається, гальмівний) ... так, так от, на гальмівному циліндрі шукаємо таку пімпочку, прикриту гумовим ковпачком. Знімаємо ковпачок і одягаємо на нього пластикову або гумову трубку відповідного діаметру. Трубка повинна щільно одягатися на цю пімпочку. Далі беремо чистий, бажано прозорий стакан і опускаємо туди інший, вільний кінець трубки. Далі тиснемо на важіль гальма, (ну, відповідно, того, яким ви займаєтеся) і тримаємо що є сил. Хоча зручніше для цієї справи попросити свого товариша, попутно цим подіям, беремо відповідний ключик і повертаємо пімпочку до того моменту, поки з трубочки не піде рідина. 3. Уважно стежите за рівнем тормозухи в "коробочці" і вчасно її доливайте у міру потреби. Так.. так от: якщо з трубки разом з тормозухой йдуть бульбашки - значить, в системі було повітря. Якщо це так, то докачаєм ручкою тормозуху до тих пір, поки бульбашки не зникнуть. Так! Не пропустите момент дозаправки тормозухи в "коробочку", а то доведеться все спочатку робити. Honda pal lead 100 takt, б/у скутера, suzuki sepia zz характеристика, фото honda lead, купить скутер фото, скутер советы. 4. Після закінчення робіт, тобто зміни тормозухи або прокачування гальм, загорніть назад пімпочку і зніміть шланг. Доливаємо гальмівну рідину і збираємо "коробочку", а також надягаємо назад гумовий ковпачок. Рідину краще використовувати тієї марки, яка вказана в інструкції з експлуатації Вашого скутера. Якщо даних немає, то підійде будь-яка (краще імпортна) тормозуха. Але пам'ятаєте, небажано змішувати дві рідини різних фірм або марок. В цьому випадку, стару рідину повністю зліть і потім залийте нову.

Все о скутерах yamaha, мотоцикл 50 см, отзыв на honda dio, мотосалон спонсоры, зеркала для скутера, продажа макси скутеров honda, де купити скутера.

Заміна масла в редукторі. Головне розібратися де знаходиться зливна заглушка, а де заливна. Майже у всіх моделях скутерів на редукторі є напис що інформує об кол-ве масла, яке необхідно заливати в задній редуктор. Цей напис треба шукати біля заливного або зливного отвору. У районі кріплення заднього колеса до блоку варіатора шукаємо зливний отвір. Його розташування разноє. У деяких моделях щоб дістатися до зливу потрібно зняти кришку варіатора, ще варіант знаходиться з боку заднього колеса в нижній точці варіатора. Якщо масло є те після відкручування на 2-3 обороти воно засочитися з під гвинта-пробки. Заливні отвори теж роблять по разному. Буває варіант з гумовою трубкою, що стирчить з варіатора, а буває теж болт тільки у верхній частині варіатора (ну біля заднього колеса). Зміна масла. Як правило необхідна к-ть масло обмежується 100-200 р. А то і менше, але продають мінімум по літру. Яке? Впрінципе будь-яке трансмісійне. Якщо фінанси дозволяють купуйте найкраще і не у випадкових наметах, а бажано в солідних магах. Далі процес такий: потрібно підкотитися або постояти і погазувати з вивішеним заднім колесом. Це потрібно щоб прогріти масло і збаламутити грязь і тирсу, яка ймовірно присутня в редукторі. Далі відгвинчуємо заливну гайку і після відкручуємо зливну, заздалегідь підставивши під неї яку-небудь ємкість для відстою. Злив все масло подивитеся що там злилося. Все о скутерах yamaha, мотоцикл 50 см, отзыв на honda dio, мотосалон спонсоры, зеркала для скутера, продажа макси скутеров honda, де купити скутера. Якщо масло брудне і із стружкою або гряззю, то не зайвим буде промити редуктор. Можна і промивку залити, але я користуюся тим, що масла залишається багато і просто заливаю і зливаю його кілька разів. Якщо масла в редукторі взагалі не було, то після того, як ви залили в нього масло звернете увагу на герметичність прокладки кришки редуктора, а також сальника задньої осі. Буває що ці речі протікають і тоді власник видаляє там масло і все начисто протирає перед продажем (щоб не було видно убитого сальника або течі через кришку). Якщо тече сальник його необхідно змінити. Якщо текти йде з під кришки, то відгвинтите її і посадите на бензостійкий герметик. Після зміни масла не забудьте добре затягнути зливні і заливні пробки. Після цього очистьте і досуха протріть місця установки заливних і зливних отворів для подальшого контролю їх герметичності...

Трехколесный скутер хонда, трехколесные японские мопеды ремонт, продам скутер yamaha, продажа мопедов б/у хонда, скутер 50 куб., каталог скутеров японских.

Ремонт пластика за допомогою епоксидки. Отже, що потрібне для роботи: 1. епоксидна смола, отверджувач. (Цілком піде епоксидний клей ЕПД з господарського або авто-магазина) 2. стрічка серпянка, метрів п'ять (у будь-якому будівельному магазині) або склотканина (дивися нижче). На самий крайняк - міцна тканина 3. касторова олія (у заміській аптеці, в Москві, на жаль, - касторка в капсулах) - желателно 4. ацетон 5. напилок, водостійкий наждачний папір (груба, середня, дрібна) 6. вінілова ізоляційна стрічка (не матерчатая !!!) або ськотч 7. поліетиленовий посуд, дерев'яні палички, оструганиє "під викрутку" Далі буде потрібно: 8. поліефірная шпаклівка 9. спеціальний грунт для пластика (аерозоль) 10. Автоемаль (аерозоль) Також, настійно рекомендується: - гумові рукавички (а то буде як в "Поліцейській академії" :-)) - респіратор або марлева пов'язка, на крайняк - чистий рушник (пластиковий пил - страшна річ!) - спирт або горілка (самому відмиватися від смоли) - купа чистих ганчірок (для того ж) - пружний згорток типу подушки, піде стара згорнута куртка або пальто. (навіщо - див. нижчий) - в кінці - пару пляшок пива (optional) 1. Підготуємо поверхні. Поки батьків немає удома, знятий пластик тягнемо в душ і моєму з простим пральним порошком в гарячій воді. В'язку масляну грязь краще змити розчинником (не бензином) перед цим поцессом - інакше ванна або душова кабіна сильно постраждають. Далі витираємо (можна батьковим рушником) і сушимо. Після цього, озброївшись могутньою лампою, оглядаємо поверхню. Зазвичай, пошкоджень виявляється більше, ніж це було видно до миття і при денному світлі. Спершу визначимося в типах пошкоджень. Зазвичай буває чотири типи: мікротріщини, дрібні і крупні тріщини, ськоли на краях, і крупні відколені частини (наприклад, при падінні або зіткненні). Мікротріщини і дрібні тріщини відразу відзначаємо фломастером - потім їх можна випадково не відмітити. Пошкоджені місця ретельно шліфуємо дрібною шкіркою, потім знежирюємо ацетоном. Не ігноруйте цей процес - це дійсно позначається на міцності склеювання. Окрема пісня - ськоли на краях і кутах. Беремо вінілову ізоляційну стрічку і клеїмо її із ЗОВНІШНЬОГО боку обшивки на місце ськола, как-би створюючи опалубку для смоли. Матерчату ізоляційну стрічку використовувати небажано - вона намертво схопиться із смолою, і потім її доведеться сошкурівать. Не треба прагнути точно відтворити форму відбитого шматочка - потім це зробить напилок і поліефірная шпаклівка. Крупні осколки ставимо на свої місця, приклеївши їх ськотчем (ськотч - із ЗОВНІШНЬОГО боку!). Дрібні фрагменти можна викласти мозайкой на ськотче (у puzzle грали?), а вже потім ставимо на місця. В принципі - все. Приготуємо смолу і серпянку. 2. Готуємо смолу. Трехколесный скутер хонда, трехколесные японские мопеды ремонт, продам скутер yamaha, продажа мопедов б/у хонда, скутер 50 куб., каталог скутеров японских. Беремо баночку із смолою і ставимо її в теплу воду на декілька хвилин - тоді її легше виливатиме з банки. Беремо посудінку (я використовую пластикову кришку від кави Nescafe Gold :-)) і ллємо в неї смолу. Додаємо отверджувач з розрахунку 1 частина отверд. на 10 частин смоли і дуже серйозно перемішуємо дерев'яною паличкою. Далі вливаємо 1-3 частини касторової олії і знову заважаємо (суміш відразу стане каламутною - не лякайтеся). Касторова олія бажана, але не є необхідним - вона служить пластифікатором, тобто після застигання маса стає більш пружною і краще тримає вібрації. Смолу можна трохи розрідити, плеснув в неї перед змішуванням трохи ацетону. Не переберіть з отверджувачем - суміш може вспеніться, і доведеться починати все спочатку. Про кількість. Стан суміші, придатний для склеювання, тримається від 2 до 4 годин (залежно від температури повітря і кол-ва отверджувача). Тому заважайте стільки, скільки зможете використовувати за 2 години. Буде мало - намішаєте ще. І ще - ВСЕ робіть в гумових рукавичках. Смола - Суперклей з великої букви, і ваші руки для нього не виключення. Про всяк випадок, в перших 3-4 години відмити руки можна ацетоном, а краще всього - спиртом або горілкою (якщо не жаль :)). Пізніше - прідеться шліфувати (майже жарт...). 3. Клеїмо !!! Дайте готовій смолі відстоятися хвилин 10-15, щоб вийшли бульбашки повітря - вони шкідливі. Все дійство відбувається з внутрішньої сторони обшивки. Мікро- і дрібні трешини. Тут просто. Рясно мажемо смолу на підготовлене (см.више) місце і ретельно втираємо в тріщини. Зверху кладемо шматочок серпянки, також мажемо її зверху і втираємо в неї смолу. Шматочки серпянки повинні добре просочитися і перекривати друг-друга (можна навхрест). Два-трьох шари серпянки тут достатньо. Середні і крупні тріщини. Тут все відповідально. Теж мажемо, теж втираємо в тріщини. Теж серпянка, тільки в 4-6 шарів, перекриваючих друг-друга. Ширина шва склеювання 5-10 див. Можна дати один шар з лицьового боку. У сильно нагружених місцях краще, якщо замість серпянки використовувати склотканину (окрім лицьової сторони). Ськоли на кутах і краях. Мажемо ізоляційну стрічку і прилеглий пластик смолою. Серпянкой в декілька шарів робимо щось подібне до латочки на дірці. Не сремітесь повністю залити смолою щілина між серпянкой і ізоляційною стрічкою - все одно частина смоли витече. Пізніше, ця "вибоїна" піде під шпаклівкою. "Мозайка". Сидяшие мозайкой осколки на ськотче, акуратно, щоб не пошкодити "узор", мажемо смолою і втираємо в тріщини. Можна налити трохи разжіженой смоли, і пожождать, поки вона сама вбереться в тріщини. Серпянка (або, тут краще склотканина) дуже акуратно кладеться великими латками в 3-4 шаруючи. Надійніше зробити це в два етапи - спочатку заливаємо смолою, а через 16-20 годин, клеїмо склотканину. Прагніть уникати бульбашок повітря і порожнеч. Не економте на смолі (але і сильно не захоплюйтеся) - ми НЕ КЛЕЇМО у прямому розумінні цього слова (де, чим тонше шар клеївши, тим краще), а ДОБИВАЄМОСЯ МОНОЛІТНОГО шматка. Поки все! Тепер п'ємо першу пляшку пива, поминаємо добрим словом Док. Колапсу, і йдемо відпочивати. Після всіх операцій, видежіваєм все наше господарство в перебігу 24 годин при температурі 18-25 градусів. Температура не критична, але слід пам'ятати, що час твердіння збільшується при низькій, і зменшується при високій температурі. Нетерплячим можна порадити духовку при 50-80 градусах. Головне - щоб сам пластик і ськотч витримали. У такому режимі повне твердіння триває 12-14 годин. Увага! Нелипка поверхня - не факт, що все затверділо. 4.Знову готуємо поверхню. День другої. Був день і була ніч. Оглядаємо содеяноє минулим вдень. Правильно ськлєєниє деталі повинні бути монолітними на дотик, міцними, загалом, вселяти довіру. Приступаємо до другої фази роботи. Якщо минулої частини ми добивалися міцності і "ськлєєності", то зараз ми піклуємося вже про зовнішній вигляд нашого ськуттера (спортбайк, що навернувся, як правило, ремонту вже не підлягає, чоппер пластика не має взагалі, жалюгідне облицювання ендуро з жирної пластмаси і не кришиться, - отже ремонту підлягають тільки ськуттера). Почнемо... Поліефірная шпаклівка - двокомпонентна субстанція, продається в автозапчастинах. По хим.составу і міцності подібна до епоксидної смоли, непрозора, може мати колір, пахне вінілом. Ідеально підходить під наш захід. Я використовую совкову, стоїть 20 р. на авторинку, упакована в жерстяну банку з високою кришкою (під кришкою - тюбик отверджувача). Класна річ, рекомендую. Буржуйські нічим не краще, але стоять 60-80 р. Також, буде потрібно напилок, шкірку різного калібру, респіратор (пригадаєте потім мої слова), і той самий загадковий моток з куртки або старого пальта. Як я знаю, плоскої обшивки у скутерів не буває. Тому, щоб не пошкодити обшивку ще раз, вже своїми руками, треба правильно розташувати пластик на столі. Кладемо на стіл моток з люмой куртки або пальта і зверху надягаємо деталь обшивки, наприклад передній обтічник. Ганчір'я приймає форму деталі і рівномірно приймає всі навантаження від наших рук. На лицьовій поверхні видно патьоки смоли з трешин. Це добре - означає смола точно потрапила всередину тріщин. Знімаємо ізоляційну стрічку. Одягаємо респіратор, і акуратно, спочатку напилком, а потім шкіркою видаляємо патьоки. Також знімаємо всі задири і шви "під нуль". Далі, дрібною шкіркою ретельно шліфуємо всю лицьову поверхню. Потім пріготовліваєм шпаклівку (по інструкції, там все просто). Пам'ятаєте про рукавички. Час схоплювання оною - максимум 20 хвилин, тому готуємо помалу і безпосередньо перед роботою. Шпателем, (зручно використовувати пластинку з товстої жорсткої гуми), вирівнюємо всі вм'ятини і нерівності. Лунки і ямки на колишніх ськолах заповнюємо шпаклівкою як би "з горою". Після першого проходу чекаємо близько години, і дивимося, що виходить. Де узяли лишку - обкоровуємо, недобір - дошпакльовиваєм. Коли показалося, що все закінчено, даємо витримку години на 12. Шпаклівка повинна затвердіти остаточно. Потім шліфуємо все "нульовкой". Поверхня повинна бути гладкою на дотик і мати ідеальну форму. Набридло? В принципі, тепер можна пофарбувати фарбою з балончика і спати спокійно. Нижче - для цінителів і просто неледачих людей. Грунт спеціально для пластика. Створює міцну основу для фарби і висвічує нерівності після шпаклівки. Продається в банках або аерозольній упаковці. Зазвичай темного кольору. Віддамо перевагу аерозолю. Тонким шаром наноситься на поверхню. Головне добре почати і закінчити. Робиться так: добре збовтавши, до стукоту кульок в балоні, починаємо розпилювати грунт на шматок картону, і плавно, але швидко перекладаємо струмінь грунту на окрашеваюмую поверхню. Прагніть не лити багато - будуть патьоки. Закінчивши, перекладаємо струмінь на картон і лише після цього відпускаємо кнопку балончика. Таким чином, ви не отримаєте "плювка" грунту на початку і кінці розпилювання. Розпилювати треба з 20-30 см і під прямим кутом до поверхні. (Та ж технологія відноситься до будь-якої фарби і грунтів, які вимагають розпилювання). Даємо просохнути і дивимося на результат. Відразу виявляються всі дрібні нерівності і дефекти, не помітні раніше. Виступи обкоровуємо, западини також шліфуємо і шпаклюємо. Після виправлення, грунтуємо повторно. І так до тих пір, поки всі нерівності не будуть усунені. Закінчивши, даємо просохнути близько діб. Забарвлення. Оптимально - віддати у фарбування в автосервіс. Там спеціальне устаткування і геморою менше. Але нас радує процес. Бажайте. Рекомендувати яку-небудь фарбу не буду. Справа смаку і досвіду. Відмічу тільки, що будь-який металік "фірмовий" виглядає при "самопальному" нанесенні з балончика. Благо, зараз його буває до 30 квітів і відтінків. Наносити треба дуже тонкими, "прозорими" шарами, але кілька разів, даючи повністю висохнути кожному шару. Краще це робити при температурі 18-20 градусів. Після фарбування дайте як слід просохнути і, після, пройдіться по оновленій "шкаралупі" авто поліролью.
Заказать товар

корзина на скутер
реклама google
Новинка
Запчасти Японские